1 Mayıs 2008 Perşembe

Meyve Bahçesi

Rengarenk bir meyve bahçesine düşmeyi kim istemez? Hele hele baharın cıvıl cıvıl tüm renklerini bizlerle paylaşmaya başladığı bu günlerde... İşte canım böyle bir meyve bahçesine düşmek istedi ama madem bir tanecik ağaç bile görmeye hasret bir beton yığını içinde yaşıyorum, ben de kendi bahçemi kendim yaratayım dedim:) Gerçi benim pastam meyve bahçesinden çok, meyvelerin arasına düşmüş bir parmak çocuğun haline benzedi:)

Ama ben tek bir kişiyi düşünerek yaptım bu pastayı. Meyvelerin cezbine kapılıp her seferinde göbeğini şişirmekten kurtulamayan canım babamı... İşte bu şişkinlikten göbeğini tutan minik, babamı temsil ediyor. Kendisine yapılan bu pastayı yiyemeyecek kadar uzak olsa da, yemiş kadar mutlu olacağını biliyorum. İstanbul'dan Ören'e armağan olsun:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben o parmak çocuğun meyve yemekten şişimiş göbeğini çok sevdim :)

zero dedi ki...

Evet ben de çok sevdim o göbeği:) Keşke bütün göbekler meyve yemekten olsa:)

Adsız dedi ki...

İstanbul'dan Ören'e armağan olsun hem de İBO amcaya selam olsun.. :))

Ordanburdanhayattan dedi ki...

amanin ne cici göbek o öyle,ben de çok sevdim göbekliyi.benim oğluşuma benzettim ben onu,o da meyve canavarıdır.
bu arada doğumgünleri için pasta siparişi falan alıyor musunuz?

zero dedi ki...

Merhaba sevgili Yasemin,

O minik resimden sen ve oğlun inan çok tatlı görünüyorsunuz:) Evet doğum günü ya da başka herhangi bir vesile ile pasta siparişi alıyorum. Ben pasta yapmayı çok seviyorum, özellikle böyle tasarımlı pastalar, ortaya güzel bir şeyler çıkarmak, sonra da bu pastayı görecek insanların yüzünde oluşak sevimli gülümsemeyi düşünmek beni çok mutlu ediyor:) Sayfamın sol üst tarafında telefonum dahil her türlü iletişim bilgilerim var:)